piątek, 22 listopada 2013

. -40% Szaleństwo i Rozpusta Drogeryjna ! .

Tak, tak od kilku dni, a nawet tygodni huczało na blogach i forach o -40% rabacie na kolorówkę w Rossmannie, -40% na podkłady, tusze, suplementy i witaminy oraz pielęgnację włosów w SuperPharm, a także Hebe nie chciało być gorsze i również u nich obowiązywał ten sam rabat na wybrane marki w regałach :)

Jako kobieta nie mogłam się oprzeć, a mam na tym lekkiego bzika...w dodatku do każdej z wymienionych drogerii mam dosłownie kilka minut....więc obleciałam wszystkie (wstyd ;) )




Ziaja, Kremowe mydło z kaszmirem




Kremowe mydło z proteinami kaszmiru i gliceryną. Pudrowo - słodka kompozycja olejku ylang - ylang połączoną z elegancką mieszanką piżma, zmysłowej wanilii i nowoczesną nutą cedru. Polecane pod prysznic i do kąpieli.

Właściwości:
- działa łagodnie. Utrzymuje skórę czystą i zadbaną,
- nie wysusza naskórka nawet podczas częstego mycia,
- pozostawia skórę miękką i delikatną w dotyku,
- umila kąpiel tworząc aksamitną pianę,
- nadaje skórze ciepły, otulający zapach. 


Dla mnie zapach obłędny, fenomenalny i zakochałam się od pierwszego użycia, kiedy to natrafiła mi się próbka tego produktu. 
Ziaja chyba jeszcze ani razu mnie nie zawiodła, a ten produkt powalił mnie na kolana !
Pragnę perfum o takim zapachu :)
Bardzo delikatnie, pieni się wystarczająco i zapach pozostaje na skórze - zdarzało mi się nawet zmywac makijaż tym produktem i nie podrażnił mnie - za co wielki plus.
Cena - 5,99 zł

I jak tu nie kupić - POLECAM!!!


Ziaja, Maska regenerująca z glinką brązową




Maseczka z glinką brązową (5%) przeznaczona do każdego rodzaju skóry.
Uzupełnia niedobór substancji odżywczych - glinka brązowa regenerująca - surowiec naturalny z grupy minerałów ilastych, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 50%), glinu (około 15%), żelaza (około 6%), wapnia (około 4%), potasu (3%) i magnezu (2%).
Przyspiesza regenerację skóry:
- ECO - certyfikowany olej Canola (rzepakowy) - bogaty w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek,
- ECO - certyfikowane glicerydy kokosowe - źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka,
- prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
Skutecznie wygładza drobne zmarszczki,
- proteiny ze słodkich migdałów - wyraźnie wygładzają naskórek, dając widoczne efekty liftingujące. Zapobiegają wiotczeniu skóry, wzmacniają jej strukturę i przyspieszają procesy regeneracji,
- witamina E - witamina `młodości`, neutralizuje wolne rodniki przyspieszające proces starzenia skóry. 
Sposób użycia: 2 - 3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski. Zmyć letnią wodą po około 10 - 15 minutach.

Kupiłam akurat tą maskę, bo wpadła mi w ręce, ale wszystkie maski Ziaji są wg. mnie bez zastrzeżeń.
Pięknie pachnie kakaowo-kokosowo-migdałowo, buzia po użyciu jest ujędrniona i nawilżona, mi wystarcza na 2 razy, chyba, że aplikuję na szyję i dekolt wtedy zużywam całą.
Cena - 1,60 zł


Max Factor, Lasting Performance



Podkład o przedłużonej trwałości. Nie ściera się przez cały dzień i nie brudzi ubrań. Dobrze kryje, ale ma dość lekką formułę. Nadaje się do cer normalnych - tłustych. Duży wybór odcieni. 


Podkład, który wzbudza wiele kontrowersji ;) Jedni chwalą inni twierdzą, że kompletna klapa.
Dla mnie idealny ! Ja nie widzę złego efektu utleniania się na mojej twarzy. 
Wspaniale kryje niedoskonałości, lekka konsystencja, bardzo fajna aplikacja, produkt wydajny, niestandardowa pojemność, bo 35ml, a nie jak zwykle bywa 30ml :)
Zapach neutralny, lekko wyczuwalny. 
To już moje 4 opakowanie i póki co nikt mu nie dorównał - mój odcień to 109 NATURAL BRONZE.
Cena - 29,99 zł


Wibo, WOW Glamour Sand Effect (Lakier do paznokci z efektem brokatowego piasku)



Efekt brokatowego piasku. WOW Glamour Sand dzięki błyszczącym drobinkom brokatu, po wyschnięciu nadaje niezwykle modny efekt piaskowej struktury.


Posiadam już ten lakier, ale w kolorze brązowym - i skusiłam się na czerwień, bo bardzo miło zaskoczył mnie efekt jaki nadaje paznokciom :)
Bardzo trwały lakier !! wręcz ciężko go zmyć z płytki paznokcia, jedynie może się lekko zetrzeć przy końcach. 
Bardzo łatwa aplikacja, ja maluję zawsze dwukrotnie - dla lepszego efektu.
Dobry lakier za niską cenę.
Cena - 3,95 zł


Miss Sporty, Perfect Colour Lipstick oraz Rimmel, Lasting Finish Lipstick By Kate Moss




Zacznijmy od Kate :)

Szminka jest jednym z kosmetyków Kate Moss Make Up Collection for Rimmel London, czyli kosmetyków sygnowanych własnoręcznym podpisem modelki. W kolekcji jest strażacka czerwień, jaskrawy róż, lila glamour, soczysty pomarańcz, pastelowy róż, beż nude lub perłowy – każda z nas znajdzie coś dla siebie. Ich formuła zawiera czarne diamenty, dzięki czemu nadają wargom intensywnego koloru, a technologia Color Protect sprawia, że utrzymują się na nich do 8 godzin!

Ja wybrałam kolor 010 - ROSSETTO/ROUGE.   I jest to niesamowita czerwień ! Bardzo głęboka.
Dokładnie takiej szukałam - wyrazistej, agresywnej.  Mi wszelkie pomadki wysuszają usta i ta również, ale to nie jest dla mnie problem :)
Produkt bardzo zachwalany przez wiele kobiet.  Duża gama kolorów, więc na pewno każda znajdzie coś dla siebie.
Cena - 11,99 zł



Druga szminka to Miss Sporty 013 - Candy Cake
Po otwarciu wita mnie przyjemny - choć nie dla wszystkich ogórkowy zapach :)
Również ma dość mocne krycie - ten kolor to delikatny róż - pięknie wygląda z lekkim makijażem.
Pewne jest jedno, że nie utrzymuje się tak długo jak Kate, ale za taka cenę i jakość super się sprawdza.
Cena - 5,99 zł


Pojedynczy cień do powiek Maybelline Colorama nr.501 oraz 

Wibo, Poczwórne cienie z jedwabiem i wit. E




Cień Maybelline to ciepłe, połyskujące złoto - bardzo lubię taki kolor na powiece jak i wszelkie odcienie brązu, które zakupiłam w poczwórnej paletce z Wibo. 
Wibo nie do końca jest matowy, bo jednak jest leciutkie błyszczenie.
Zaleta obu jest to, że posiadają aplikatory.
Głównie-jestem wielką fanką wszelkich cieni Wibo, bo są na prawdę bardzo dobrej jakości.

Cena Maybelline - 8,99 zł
Cena Wibo - 6,59 zł


I to by było na tyle z moich dzisiejszych zakupów kosmetycznych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz