niedziela, 10 listopada 2013

Moje 42 tygodnie ciąży - piękny czas !

Nastał listopad. Małej G. pyknęło pół roku ! (łolaboga! ;) ) A mnie wzięło na wspomnienia, gdy się wyglądało jak foka bądź waleń....Rósł brzuch, a z nim tyłek i biust - ojjj tak z miseczki C zrobiło mi się F (!!!) - ale to już wspomnienie :) Wrócił niestety (stety) do swojego pierwotnego rozmiaru.

Rozmiarówka powróciła, ale cała rzeczywistość została wywrócona do góry nogami...i tak będzie przez najbliższe 18 lat na pewno !

No to oglądamy jak rosłam ja i moje drugie małe "ja" :)

Moje "wyolbrzymianie" trwało bagatelka 42 tygodnie....córce widać było sympatycznie w środku - nie dziwię się...basen całą dobą, karmią non stop i buzi nie trzeba otwierać ;), ciepło i przyjemnie.


14 tydzień








17 tydzień






20 tydzień





24 tydzień




28 tydzień




32 tydzień



















36 tydzień

































40 tydzień



















Po 15 godzinach hardcorowe'Go porodu w pełni szczęścia :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz