wtorek, 26 listopada 2013

Olej ze słodkich migdałów

L'Orient, Huile d'Amandes douces vierge bio - Olej ze słodkich migdałów virgin





Opis producenta : 

100% naturalny, do skóry delikatnej i wrażliwej (idealny dla niemowląt). Przeciwdziała powstawaniu rozstępów, wzmacnia naczynia włosowate. Olej ze słodkich migdałów zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminy A, B1, B2, B6, D i E. Jest bardzo dobrze przyswajany przez skórę, znakomicie nawilża i wygładza naskórek. Nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Polecany do codziennej pielęgnacji noworodków i dzieci. Łagodzi pieluszkowe zapalenie skóry, podrażnienia, odparzenia. Wspomaga likwidowanie ciemieniuchy.


Słów parę chciałam o popularnym - zwłaszcza w trakcie ciąży olejku ze słodkich migdałów.
Dlaczego tak popularny ? Podobno zapobiega tworzeniu się rozstępów...czy tak jest ? 
W tym temacie nie mogę wyrazić swej opinii ponieważ ten aspekt mnie ominął - czy dzięki niemu ? Szczerze wątpię :)
Ja trzymam się myśli, że za wszystko odpowiadają geny, ale oczywiście to nie znaczy, że nie mamy robić nic dla swego ciała - tym bardziej, że w okresie ciąży i po przechodzi ono niesamowitą metamorfozę.

Na początku smarowałam swoje ciało Oliwką z firmy Hipp. Dopiero w późniejszym okresie udało mi się namierzyć ten Olejek - a raczej był to prezent.
W przeciągu 3 miesięcy zużyłam 2 buteleczki tego produktu - co wydaje mi się długo, bo nie żałowałam go sobie :)

Aktualnie używam go na noc pod krem.
Ma dosłownie lekką nutę zapachową, bardzo szybko się wchłania, czuć że nawilża i zauważyłam też, że moje cienie pod oczami (uroki macierzyństwa) nie są już tak widoczne  :)
Mojej skóry nie zapycha - co jest częste, za to naprawdę sprawdza się idealnie !
W dodatku w składzie znajduje się tylko i wyłącznie czysty olej bez żadnych konserwantów!

Ja polecam i do smarowania w trakcie ciąży jak i do innych celów o których napisał producent!

Cena niestety jest dość wysoka, bo za 100ml produktu - 43 zł.
Dostępny jest w Mydlarni u Franciszka i na pewno można go też znaleźć na allegro. 

3 komentarze:

  1. Jestem po raz pierwszy u Ciebie:) ciekawie, rozlegle:):) zapraszam do siebie. Rozwijam bloga, dla Mam i o Mamach, może znajdziesz coś dla siebie:) pozdrawiam.

    http://alelarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo u Ciebie:) Ledwo weszłam i juz sie czegoś nowego dowiedziałam;) Będzie mi bardzo miło jeśli przyjmiesz moja ''nominację'' Liebster Award i odpowiesz na pytania. Pozdrawiam serdecznie,Natalia ;)
    http://wspolczesnamama.pl/liebster-award/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to już dwie nominacje :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Więcej info: http://matka-po-raz-pierwszy.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń